Hiss & Diss

Hiss ↓
Haha, var bara tvungen att göra detdär hjärtat, så fina så (♥)
-

Iallafall, demhär schabraken faller mig såå bra i smaken. Stilrena & supersnygga, enligt mig då såklart. 
Loggan på schabraket till vänster är 2die4, helt ärligt. Skulle inte tacka nej till någon utav dessa. Snobben klär väldigt bra i färgerna också :) 
 
Diss ↓ 
Dessa är ju lite mindre fina då.. Enligt mig.
-


Mönsterna är något (mycket) överdrivna. Och jag tycker inte det är snyggt att dela upp schabraket som i fyra rutor (?) som på schabraket till höger. Och schabraket till vänster är bara ett stort frågetecken.. MIN åsikt.
-
Vad tycker ni om alla 4 schabraken? Hiss/diss och på vilka? :) 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Tycker samma som du :) <3

2012-07-22 @ 22:07:09
URL: http://www.ebbaamoudruz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0