Hemma från Zlatan, påväg till nästa!

Nu är man precis hemkommen från Zlatan.. Jag och Märta gick ut en sväng med honom idag eftersom Märta inte riktigt hade lusten att rida. Det uppskattades! Han var pigg, framåt och glad! Nu håller Märta på och få i sig lite mat, sedan ska vi ner till stallet och fixa i ordning lite hesztar och sedan bär det av ut i skogen. Första gången på länge jag saknat att rida. I morse när jag vaknade kände jag bara det att gud vad jag vill rida?
-
I varje fall så tror jag att vi ska "turas om" lite om hästarna idag. Vi rider nog lite av varje, om ni förstår.. Natten tillbringar jag hos Märta. Hahahaa, känns som att jag typ bor hos henne eller nått. Imorgon åker vi vid 8 på morgonen mor Borlänge. Kul!Längtar som bara den! Men jag hör av mig mot kvällen! Kanske! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0