Helst vill jag inte tänka på morgondagen..

Kl.6 ska jag upp på morgonen, jag och Frida ska cykla till SORF oh släppa ut Bella, fixa mat och kolla vatten, blääää.. Efter det, hem till Frida, är där ett tag och fixar lite saker, så fort det är klart så cyklar vi hem och rida Gwen och Musse. Jag ska ta någon dag och mysa med Musse, känns mest som jag stressborstat, stressridit osv, bästa ponnyn..!
 
Aja, senare så cyklar jag till Zlatan, ska hoppa honom lite, inga riktiga höjder eftersom han hoppade för ett par dagar sen. Isabel hänger med och aggerar fotograf, och Johanna är med och hjälper till, det är ju första gången så! :) Hoppas han är lika fin som igår.
 
EFTER DET...så cyklar jag hem, byter om och cyklar in till invigningen av SM, inget fotar, men Madde ska som sagt fota dom andra dagarna så.
 
Gammal bild, ovisad tror jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0