Hejdå?

Jag tänkte ta mig en liten bloggpause, för att jag inte har tid helt enkelt! Min katt har fått ungar som jag vill passa och gosa lite med, och sen så börjar det dra ihop sig till SM så jag är på SORF näst intill varje dag och fixar och donar.Men imårgon så ska Madde och jag rida ensamma, och kamera åker med så foton kommer jag ha, även om ni inte får dom på direkten osv!
 
Om det skulle bli kris här, och Isabel får blogga ensam så hoppar jag självklart in på direkten, hoppas ni inte saknar mig för mycket! ;)
 

 

Kommentarer
Postat av: anna

Dom som har roligast inlägg. Och bästa bilder

1 märta (såklart)

2 isabel (såklart)

3 madde (såklart

4 frida (såklart)

Kram

2012-07-02 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0