Härmar Madde! EJ HÄSTINLÄGG

Mina allra finaste och bästaste vänner!
-----
 
Isabel: Vi har verkligen kommit nära varandra på huur kort tid som helst! Känns så himla bra att vara med dig och vara din kompis, jag litar på dig och vet att du inte sviker. Hoppas detta håller i sig, för du betyder så himla mycket för mig, och vi kan bli riktigt bra, tillsammans! Det känns som att jag skulle kunna ringa dig när som helst på dygnet och du finns ändå där och lyssnar! Kom ihåg att jag alltid finns där för dig när du vill prata..!
 
Pernilla: Haha jag typ börjar skratta bara jag tänker på oss! Finns INGEN som är roligare en denna tjej, har aldrig skrattat så mycket som med dig. Du har vart min bästa vän ända sen förskolan, och betyder fortfarande så sjukt mycket för mig, världens bästa Pernilliis! Vi har glidit ifrån varandra, men det vet jag att vi kommer fixa, min finaste vän!
 
Alexandra: Vett att du inte löser bloggen men whatever. Min fina lilla voltigenörd som jag kan berätta allt för, litar på till 1000% och vet ALDRIG sviker! Vi har verkligen snackat om privata saker, och det känns så bra att du finns i mitt liv och stöttar mig. Hoppas vi adlrig glider isär, för du betyder ska du veta!
 
Madde: Jag vet inte ens vart jag ska börja, min finaste Madde! Litar på över ALLT, kan säga vad som helst till, vad det än gäller. Jag kan gråta med dig, skratta med dig, se ut hur som helst med dig, och du säger bara "haha va gulligt!" Alltså jag behöver inte skämmas för NÅGOT när jag är med dig. Jag hoppas  du vet att du jag alltid finns där för dig, alltidalltid! Min familj älskar dig för du är du, jag älskar dig för du är du haha! Min bästakompis!
 
------
 
Älskar er 4 över allt annat, och finns ALLTID att prata med, hoppas ni förstår att jag älskar er mest av allt! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0