Happy girl!

 Ej hästsak men min mamma är bezt! Fick åka till både Grönan och får vi tag på biljetter åker jag och kollar på ingen minder än JUSTIN BIEBER! ♥ MYS!
-
Va ut en sväng och gick med Gus idag. Tog sälskap med endast Märta eftersom Frida är sjuk osv. Ordvalet för hur han var idag är : hungrig, typ. Stannade och åt hela tiden. Hihi, knutt! På Torsdag håller vi tummarna för bra väder för då har vi tänk att det ska bli en långritt! Jag & Märta har i varje fall tänkt så, hehe. Har inte frågat Isabel eller Frida än. Men hoppas att Frida hinner bli frisk och att Isabel kan. Annars får vi väl ta det nån annan gång eller nått..
-
Imorgon är jag ledigt, skönt. Kommer ihåg hur man alltid sagt att man ska häst när man blir "stor" och nu när man kind of har en typ pallar man inte.. Hehee, eller man orkar men det tar imot vissa dagar. Btw så var jag ute och gick med Gwen igår! Musse var så pigg ridturen innan så vi red honom en gång till & då fick Gwen följa med! "Vet inte om jag redan skrivit det.."
 
Busade med dom i hagen efter det andra passte så att dom verkligen fick springa av sig.. Blir ju inte så mcyket till avspringning om man bara skrittar.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0