Gwen

hej och förlåt för jag inte bloggat men jag har inte hunnit. Idag red jag ut på Gwen själv en liten kort runda.
 
Först kom jag till stallet då tog jag in henne och borstade och bla. bla. bla. Sen red jag ut lite. Inte så långt men en bit. Sen när jag kom hem igen svampade jag av henne fasst hon inte var svättig eller nått men det var så varmt så hon stog och njöt. Sen rengjorde jag svansen så den blev skapligt fin iallfall.
 
Sen tog jag ut henne i hagen, och medans hon stog i hagen och blev torr smörjade jag sadel + träs och gjorde rent alla schabrak och det. Sen när jag var klar gick jag ut i hagen och borstade hon en till gång för hon hade rullat sig och så borstade jag ut hennes svans + man.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0