Godmorgon!

Sitter nyvaken & glor framför facebook. Kunde inte cykla till östersala idag eftersom min cykel har punka/jätte dålig luft i däcken och det ska börja regna när som helst. 
-

Mamma sjussar mig till stallet senare när hon kommer hem så ryktar jag Ayla, mockar, fixar foder och det gamla vanliga. TROR att jag rider, beror på om det regnar då. Annars får hon stå idag. Hoppas på att det inte regnar då, för hon måste verkligen röra på sig. 
-
Så idag får jag tillbringa nästan hela dagen åt mig själv, sköönt! Var nyss ute hos kaninerna och chillade med dem, h e h e! Gav dem mat, nytt vatten, och tog upp dem båda och mös med dem. Har gett hundarna + katterna mat också, får se om jag ger sköldpaddorna & ödlorna mat också.. Får se! Annars får mami göra det ;) 
-
Rätt onödig och tråkig text men whatever, första inlägget för idag är skrivet √
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0