Godmorgon!

Har alldeles nyss vaknat, 09:39. Wihooo! Anledningen till det är att vi håller på "bygger" på huset.. 7 på morgonen är dom här med skippistoler, kofotar och jag vet inte allt dom har med sig..
-

Jag har inte hört så mycket av dom andra om hur det blir idag. Får väl ta reda på det snart antar jag. Igår, i stallet, gick min mobil sönder, toppen! Eller inte? Nej, men nu har jag ingen mobil så att dom kan ju inte få tag på mig på det sättet heller. Igår pratades det om något att Issa skulle rida med oss - måste typ veta det NU så att jag hinner göra kladkaka då. GLED av Ayla i SKRITT när jag "låg" ner på hennes bak, räknas tydligen som avramling enligt Issa , hahaha. 
-
Så Isabel, Märta eller Frida : Ring hem till MAMMA - hemtelefonen när ni ser det här! ;)
 
No pics 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0