Förklaringen! ↓

Märta hade ridit och ville kolla igenom bilderna jag tagit under passte, så jag skrittade av honom. Satt typ och chillade stenhårt. Inga stigbyglar eller nått.. HAHAHA, så typ kommer vi till "ett ställe" som han typ slänger sig. Jag som typ satt coh sov lyckades ändå på nått sätt hålla mig kvar.. När han fortsätter framåt tröck jag på honom lite. Han vart ASsur då, hehe. Gjorde en volt och kom i andra varvet. (fråga mig INTE varför?) Kommer till samma ställe och han hoppar RAKT upp, Rakt ner coh i samma sekund som han typ nuddar marken skyggar han och börjar trava. Lilla jag hamnade på marken. :)
-
Där har ni den patetiska förklaringen. Enjoy! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0