Dagens ridpass - Musse , Zlatan

Musse : Idag var han tjaffisg så det bara skrek om det! Vrång och jobbig. Ville inte framåt, tog inte skänklarna, slängde med huvet osv. Vet inte hur många gånger han försökte resa sig... I och för sig har han stått hela helgen! Han typ backade ner i ett dike en gång så det höll på att gå riktigt illa.. Hoppade av efter ett tag och då lungade han  ner sig. Fotoshootade vmed bästa tjejerna.. Ja, vad ska man säga. Sista galoppen var kaos! Orkar inte skriva om den, Madde gör det! :)
 
 
 
Åh, äälska sista bilden!!
-
Zlatan : Oj, ponnyn var busig idag! Red på en åtta kan man säga. Hade en bom i mitten av den så att han fick lyfta på hovarna lite. Skrittade fram och började sedan arbeta honom i både skritt och trav. I galoppen var han riktigt busig! Slängde sig, hoppade omkring osv. Hihih, busponnyn! ♥
Travade av på långa tyglar, gick bra! ..
Lät Madde hoppa upp och skritta av honom.......... HAHAHA, hon själv får skriva hur pass det gick! ;)
 
 
 
 
Om ni vill se mig rida ponnyn får ni banne mig komma och kolla live. Jag har en kort film men det är på tok för sent att börja ladda upp den nu, go´natt!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

ni är så fina♥

Han (och jag) är så glad(a) att ha dig, det kommer bli så bra så! :)

2012-07-11 @ 02:29:26
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0