Dagens ridpass! - Klumpedunsen!

 Red Ayla idag.. . . ... . .. .. 
-
USCH! säger jag bara. Hahahaa, hennes steg är såhäääär långa, verkligen! Kanske för att man kommer från en liten shettis trav till hennes men ändå. Galoppen var värst! Stor som bara den!
-
I varje fall. Märta&Frida mötte upp mig utanför stallet. Sedan red vi mot banvallen och det var ingen lek kan jag säga! Hahaa, ponnyn vände hela tiden och ville hem. Haha, hade värsta dragkampen med henne ett tag, men efter typ fyra volter kom vi åt rätt håll! När vi kommit en bit började vi trava, kom sedna fram i galopp. Blablabla, sen så började vädret bråka så då fick jag lov att vända och  kan jag lova er att det gick undan! Hahaa, hon drog iväg i världens fart. Han inte med! Haha" 
-
Skrittade på långa tyglar efter vägen, fixade av henne, slängde in henne i boxen och for hemmåt.
 
Förlåt för rörigt inlägg, är riktigt trött!
 
~Har inga bilder :( ~
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan inte ni har en tävling på bloggen?? :D
P.S Älskar eran blogg!! <3

Svar: Vi hade ganska nyligen en tävling om en piké på bloggen, så tyvärr blir det nog inte än på ett tag, men vi får se. :)
Haha vad glada vi blir, tack! :D
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-07-20 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0