Dagens fråga!

Hur tycker NI det är att ha häst? Jag har ju bara haft sommarhäst nu då, & jag tycker det är TOPPEN! Kan vara lite surt att cykla när det spöregnar med det får man tåla, bara på med regnjackan och börja cykla. Jag har ju rätt långt till stallet och uppförsbackar nästan hela vägen.. 
-
Till stallet nu är det ca 3-4 kilometer inte så långt då men somsagt uppförsbackar nästan hela vägen.. Men tillbaks till sak: Hur tycker NI det är att ha häst? (frågan är till alla som har hästar på foder/egen/sommarhäst)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är som en liten dröm, ungefär. De där underbara dagarna när man verkligen vill, då är det bara att slänga sig upp dit och göra precis vad man vill, när man vill, för det är ens egen häst och ingen bestämmer. Sen är det hur underbart som helst att kunna säga att "jag vet hur han är" eftersom jag äger honom, och sånt ger en alltid en viss känsla, jag känner min ponny utan och innan. Men sen är det ju alltid så, -30 och snö är ingen hit, men man tar det med en nypa salt, de där underbara dagarna väger mer än de jobbiga.

Svar: Ja.. Det tror jag absolut. <3
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-07-23 @ 09:13:16
Postat av: Anonym

Oj, min kommentar står som anonym, men det var jag iaf.

2012-07-23 @ 09:13:47
Postat av: Matilda

Aså wtf.. jag har ju loggat in för att signera, jaja.

2012-07-23 @ 09:14:15
URL: http://matildabjorkstrom.webblogg.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0