Dagen idag

Hej allihopp! imorse klockan halv 7 typ åkte jag och Märta till stallet och fixade lite med Bella ett tag, tog ut henne, fixade vatten och det.
-
Sen cyklade vi till Märta och red ponnysarna, det var kul! Vi hade ingen flugspay så Märta gjorde en haha den luktade skit. Men vi borstade dom och allt det där och jag smörjade in Gwens sår som hon har fått mellan frambenen typ :/ men det är mycket bättre nu än förut så det har blivit som ett tort sår typ.
-
Sen red vi en tur. Gwen var bara allmänt lungn och snäll men hoppade till lite ibland men det får man väl leva med. Sen hände en liten rolig grej. Det är som 4 stockar på 5 cm typ i skogen och då skulle vi skritta över dom så Musse fick gå förstoch jag hållde in Gwen, och hon typ taggade ihäl sig. När jag stog där fick jag lov att fixa nått med min ficka på jackan och då lättade jag lite på tygeln och då bara galopperade hon iväg och hoppade alla stockarna haha och jag var barbacka.
-
När vi snart var framme gick jag med henne och då var det ett dike så jag klav över det sen skulle Gwen hoppa över det och så tog hon värsta skuttet över, såå söt!

ovisad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0