Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

(Bara för att jag missat en massa dagar, så får ni två, kanske tre!)



1. Jag är typ cykel rädd, seriöst haha! Jag är jätterädd att åka på halt grus och ramla omkull, och att cykla upp för kanter, usch.. Dessutom är det läskit att bli skjutsad, haha, för då kan inte jag bestämma farten typ.!
 
2. Jag AVSKYR stavfel. Alltså verkligen HATARHATRAHATAR, jag står inte ut med en massa stavfel, då kan jag knappt läsa det, usch haha!
 
3. Musik kan vara det bästa som finns!!!
 
4. En av mina största idoler är Nellie Berntsson. Tycker hon är sjukt cool, och har en asagrym attityd.
 
5. Jag lyssnar på denna låt typ hela tiden, dag ut och dag in! ↓
 
 
6. Jag har ett grymt självförtroende i voltige & ridning, om jag inte hör från någon annan att den sagt lalala om min ridning.
 
7. Jag vill gå på ett gymnasie typ vid åre som heter Wången, och gå Islandshäst inrikting typ. :) Man kan välja travinriktning eller Isisinriktning! Dock vet jag inte om det går...
 
8. När jag gått ut skolan och tagit stundenten ska jag åka 1år till Island och vara hästskötare och bo på någon gård, innan jag börjar resten av pluggandet osv! :)
 
9. Jag ÄLSKAR att vara såhär kort, för då kan jag åka alla karuseller på Grönan, och även rida shettis hihi..!
 
10. Madde och jag håller på med ett litet "projekt" kan man säga, hihi om det skulle funka skulle jag inte kunna bli gladare!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kort är du?;-)

2012-07-21 @ 18:32:06
URL: http://Idaawallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0