Buzzin Queen är hennes namn om jag får be.

Som ni sett så har det landat en ny häst hemma hos oss, Buzzin Queen är hennes namn, såklart!
 
Buzzin kom till oss igår kväll, mitt i det ruskiga vädret.. Vi bestämde oss för att ha kvar Gus, och eftersom hon inte kunde komma idag var igår det ända altenativet. Och hon är ruskit fin, lugn också! Gus blev jätteglad när han såg hon komma ut ur transporten haha, naaw..!
 
I morse när Madde & jag kom ut så låg Gus ner tätt intill henne, dom är verkligen riktiga polare dom!
 
Idag så gick M & jag ut med dom också, hon var verkligen över förväntan, stencool. Hon gick bara med spetsade öron, och i hennes takt måste jag och Gus småspringa efter haha! Hon är ju såklart lite trippigare och så än Gus, och verkade inte älska att ta på och av flughuvan direkt, så därför är det inte superfina bilder för huvudet är gömt, men här har ni:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad är det för en häst? :) Berätta mer!

2012-07-29 @ 21:22:35
URL: http://matildabjorkstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0