Bilder

Jag tag lite bilder, eller inte så lite bilder men några från när vi red till SORF och stäppte ihop hästarna.
(Blev inte så bra bilder, eftersom jag inte har nått långt objektiv så det blir suddigare när man beskär bilderna efteråt)
 
Sista gången jag sätt på pummsan!♥
 
I språnget!
 
hhaha det var lite roligt för att alla "sommarhästarna" ställde sig i ett hörn tillsammans :')
 
Jag har runt 100 bilder på hästarna i hagen när dom galopperar runt och och sånt så ni får kommentera om jag ska lägga upp dom!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Är det era egna hästar? :)

2012-07-30 @ 16:10:53
URL: http://Ssridsport.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill se bilder :)

2012-07-30 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0