Bästa sommaren

Jag har alltid tänkt att när ska det vara sista gången jag rider Gwen verkligen. Jag har bara drömt om att få ha henne som sommarhäst och det skulle bli sista gången. Sen nu när allt var bestämt att vi iallfall skulle försöka få sommarhästar var det redan uteslutet att jag skulle få Gwen. Jag tänkte inte ens så...
 
Alla satt i cafeterian och väntade att få se listan om vilka som skulle få sommarhästar, sen kommer märta springandes och ropar att den kommit ut, alla springer ner och kollar, jag kollar efter "Frida" och när jag hittade det sågjag att det verkligen stog:
Gwen - Frida Håkansson
 
Det var inte sant att jag skulle få tillbringa nästan hela sommaren med henne. Jag började tillochmed gråta och stämmningen där var så grym alla som hade fått jublade och allt var bara bäst. 
 
Denhär sommaren blev bara bäst, allas "favorithästar" och alla "bästavännerna" sommaren skulle inte kunna blivit bättre. 
 
Tack för att ni gjorde så att sommaren 2012 blev den bästa..
 
 
 
Men framförallt tack till dig..
Min finaste ängel, Gwen♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Tack själv Fridolf <3

2012-07-29 @ 20:54:47
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0