Avslutad.

Nu slutar jag ha bloggpause, går inte ju haha! Idag ska jag senare ner och rida med några till. Musse vilade igår, men jag tror inte att ahn är så pigg faktist, eller hoppas haha! Jag ska även göra något med Gus, tror jag, ensamtid men bäbis min, skönt! Vet inte om jag kör honom, eller bara gosar, går ut eller något.
 
Ikväll är det voltigeträning, sista träning inför SM, goosh! Kan inte fatta det, om ett par dagar gäller det, vi måste setta detta och leverera, visa att vi kan. Att vi inte bara är dryga ungar som skrattar på prisutdelning, springer omkring och kör pinoccio, att vi också kan sporten, riktigt bra dessutom.
 
 

Kommentarer
Postat av: mickis

världens bästa Bella! <3
lycka till tjejer!
jag kommer nog dit och kollar, annars så håller jag alla tummar som går :D

2012-07-05 @ 14:52:57
URL: http://drommanderyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0