Åsiktsinlägg - Nellie Berntsson

 
MIN åsikt om Nellie : Vågad! En tjej som verkligen inte är rädd för att få skit. Lägger med glädje upp en bild på bara kroppsdelar osv. Jag bryr mig inte! Får det tjejen att må bättre så "who cares"? Hon verkar trygg i sig själv och det är väl ändå huvudsaken. Ända jag kan störa mig på är kanske att hon svarar så "kaxigt" på frågestunder på nått sätt. Låter lite för säker på svaren osv. Men me like henne riktigt much. Älskar henne ponnys, och hennes ridning.. :)
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag känner inte henne som person men jag stör mig på hennes ridning xd Tycker att hon rider otroligt flängigt, tänker bara på att vinna och hoppa högt och bryr sig inte om att rida hästen i en bra, avslappnad form typ :p

2012-07-10 @ 16:40:11
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0