Åsikts inlägg - Mina bästa.

Hahaa, åh - muppar nr 1. ♥
En som framför allt är SKITrolig att vara med.. Spontan, alltid glad och possitiv till ALLT. En som älskar att tänja på gränserna och se när personer helt seriöst har lust att döda dig. Hehehe. Åh, SÅ söt både på utsida och i sättet. Nån jag kommer sakna hur mycket som helst nu när vi kommer komma allt längre bort från varnadra på Ekeby..
 
Syster! ♥
En som ALLTID ställer upp i vått och torrt, vad det än gäller. En som aldrig skulle fega ur om ens vän behövde dig. En riktigt glad liten tjej som är oerhört gullig! Jag har tre hela år kvar med dig, och tro mig.
Dom kommer jag ta vara på! Dem tre åren ska bli våra år!
 
Min Fina Vän!
En man kan prata med om allt. Verkligen allt, saker som hänt, saker man mår dåligt över, saker man bara vill få ur sig, saker man vill ska stanna mellan bara oss. En sån vän är ALLTID bra att ha! Nån man litar på upp till 100%. Som man vet aldrig skulle svika en. Du är speciell. Dom flesta tjejerna tänker på vad dom ska ha för kläder när dom kommer till ekeby.. Du tänker på att du verkligen inte vill förändras. Att du inte vill sminka dig, inte vill bry dig om allt sånt. Jag uppskattar dig och allt som medföljer! Bästavän! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Frida

älskareeej med bajskorv!! jag kommer vara forever alone på ekebyy men jag får va med er... <3 :3

Svar: DU får komma till oss NÄR du viiil! ;) <3
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-07-04 @ 20:41:31
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se
Postat av: Märta

Bästavän, älskar dig! <3

2012-07-05 @ 10:12:52
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se
Postat av: Isabel Håkansson

Älskar dig finaste! Tycker det är så tråkigt att vi "bråkade sönder" det vi hade förut.. Tur vi inte gav upp, älskar dig Madinka <3

2012-07-05 @ 18:06:18
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0