Angående utmaningarna..

 
Vi hade ju tönkt ställa in allt för att vi inte alls ville göra något som går över gränsen och blir farligt om ni förstår. Hästarna är hos oss på vila och lov och ska inte utsättas för saker som kan göra dom oroliga eller nervös på något vis.
 
Men så kollade jag tillbaks på era förslag och såg massa saker som vi kan göra. Men innan jag säger något bestämt ska jag prata med dom andra tjejerna och sådant, men nu vet ni iallafall varför det inte blir av om det inte blir av dvs.
 
* Rida 2 på Ayla, dom lättaste..! Det har Madde och Isabel redan gjort, men så det skulle kunna funka.
 
* Rid med sadel, barfota, hjälm och bikini! Skulle vi kunna göra haha, inte vackert!
 
* Mocka med en liten lekspade!! HAHA Isabeeeel? (A)
 
* Hoppa ett litet hinder med sytråd istället för tyglar? Jadå, det kan vi göra när vi får hoppa osv.
 
-
 
Dom fastnade jag för, kom på fler förslag om ni har något! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0