Amazing!

"Nu chansar jag vilt, men jag tror inte att så många har racat runt, runt på en äng och skrikit "tjohooo" med sin bästevän bakom? Den känslan fick jag uppleva tidigare ikväll.. ♥"

Ridturen ikväll var helt underbar!! Vi red någonstans till någon äng där vi satte fart på hästarna, och fyfasen vad det gick undan. Visst gillade Musse att raca på banvallen, men jag tror även han njöt av den känslan som varade ikväll..!
 
Jag skulle lätt kunna sitta och försöka berätta hur underbart det var hela kvällen, men tyvärr har jag viktigare saker för mig. Men tänk er kväll, solnedgång, bästa vänner, bästa hästar raca runt på en äng tillsammans, skratta och tjoa, försök snälla tänka er in i den känslan!
 
Detta kan jag leva länge på..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0