Älskade.. <3

Ayla.. seriöst! Finns det nån med energifull, glad, possetiv & snällare ponny än henne? Skulle inte tro det.
-

Gick huuuuuuuur bra som helst idag! Red kort & kravlöst eftersom vi red så långt igår, men hon verkade lika pigg för det iallafall. Började iallafall med att skritta fram i kanske 10-12 minuter, så hon fick sträcka på sig. Haha, en gubbe stannade och ville hälsa på henne och hon ville inte gå ifrån honom sen. När han stannade stannade hon, pinsamt.. Aja, fick henne i trav efter en del träl, pjuh! 
-
Iallafall, hon kändes pigg & fräsch. Tog en kort galopp på en raksträcka, stod i fältsitts och hon galopperade på som bara den. Hon är så härlig :) 

Sen nu på kvällen (för 2 timmar sen kanske) så mådde jag lite pissigt, vet inte varför men det blir så ibland. Så då sjussade pappa upp mig till stallet, jag tog in henne och så satt jag i hennes box ett tag och kramades med henne. Hennes snäll min är 2 - d i e - 4, pluttan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0