Aaaah!

Herregud, såg frågorna under, om vem som var snällast, tråkigast osv! Haha jag kommer bli den tråkigaste typ, av alla!!! Ni skulle sätt när vi skulle svara på frågestunden för läänge sen, då var jag & Isabel huuur tråkiga som helst, jättepinsamt och vi är inte sånna, jag antar att vi vaknat på fel sida! ;)
 

Nej, men vi får se om jag rider ensam idag eller inte. När jag vet det säkert får vi se om jag sköter om Gus också! Isåfall tror jag att jag kör, och myser en massa! Har verkligen saknat våran tid, och jag hoppas vi blir vi efter sommaren..
 
Senare ska jag försöka skriva lite om Gus utrustning, och även svara på dom sista frågorna från frågestunden. :)
 
 
SM för Islandshästar 2012!
 
Förlåt för detta ointressanta inlägget, men det blir somsagt bättre senare ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0