Zlatan today!

Zlatan var superfin idag! Kastade sig för en sak ibörjan men efter att jag hade sagt åt honom typ så gick han bara, kollade lite smått men annars skötte han sig bra. 
 

Jag skrittade ganska mycket, gjorde mycker volter, halter osv så han konsentrerade sig på mig, och inte allt annat "farligt"..! Travade också ganska mycket, både lättridning och nedsittning, och han var superfin hela tiden. Jobbade även där mycket trav-halt, halt-trav osv och även volter osv. Han var verkligen arbetsvillig, fina..!♥
 
Galoppen var också bra. Han var lite småseg så jag fick morra/gå på honom med både röst och kroppen. Galopperade på en volt, och när det gick som bäst avslutade jag det. Efter galoppen skrittade jag lite, och travade en sista sträcka. Dock blev han lite segare då osv, så jag valde att avsluta passet, så jag travade av honom och skrittade sen av honom. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

fina ni! <3

Svar: <3
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-03 @ 19:43:06
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0