Visste du att?

* Jag gillar inte att cykla. Tycker det är jätteobehagligt och är alltid jätterädd att ramla omkull haha! Har gjort det två gånger, ena gången stukade jag min näsa och handled och andra fick jag VÄRLDENS blåmärke på låret, hehe..?
 

Jag har världens bloggtorka, jag är verkligen bloggsugen, men har ingen aning om vad jag ska blogga om..? :P
 
 
* Jag ska bli veterinär när jag är vuxen. Så när jag tagit studenten ska jag 1år åka till Island och bo där på någon gård, som en "semester" innan jag fortsätter plugga?
 
 
* Jag ääälskar verkligen två hundraser, Fransk Bulldog & Mops!!
 
 
Mops                                                      Fransk Bulldog
Lånade bilder från google.
 
 

* Gus & Buzzin kska åka hem när sommarlovet slutar, tror jag?
 
 
* Mina två största idoler är Rolf-Göran Bengtsson & Johnny Depp?
 
 
Hur mycket visste ni? :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela - Tävlingsryttare

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-08-06 @ 15:22:35
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Anonym

Rolf-Göran Bengtsson :) han är min med

2012-08-06 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0