Visste du att..

1. Jag är totalt besatt av Justin Bieber..?
2. Jag har vart in till sjukhuset för andnings-svårigheter men dom hittade inget fel. Det har inte blivit bättre än?
3. Min favoritlåt heter "Lucky Strike" av Maroon 5?
4. I One Direction är Niall min "favorit"?
5. Jag har världens bästa vänner?
6. Jag har två hundar? En kinesisk nakenhund (HAHA) och en labrador, stavning.
  
Cassie.                            Diva.
7. För ett år sedan var jag inte med en ända kompis på HELA lovet? Osocial var mitt mellannamn!
8. Jag ska gå i 7i på Ekeby?
9. Mitt fullständiga namn är Madicken Camilla Håfberg?
10. Nu ska jag hem till Kem så ni får ingen mer update idag? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0