Vila

Kom precis hem. Varit hos ponnyn, med tog jag min syster. Iallafall, började med att mocka, lägga in foder och det gamla vanliga. Sen så hämtade vi ponnyn min, han var.. dammig och hårig så det skrek om det. Herregud! Efter att han borstat en sida i ca 20 minuter utan resultat så knäppte jag loss honom, ledde in honom i spolspilltan och spolade av honom istället. Han blev lite nervös, vet inte varför. Kan ha varit plåtväggarna att det ekar så mycket där inne eller nåt.
-
Aja, med lite träning tror jag säkert det blir bättre :) När jag var klar så band jag upp honom igen, borstade igenom man + svans, smorde in honom på hans sår och allt såntär. Sen så bombade jag med flugspray vid skapet. Och nej jag använde inte utra shield, eller vad det nu heter. För jag vet att man inte ska överdosera med sån.
-
Efter jag gjort det iallafall så stod vi och mös med honom jätte länge. Han slickade mig i ansiktet, och så när jag kliade honom på bringan så kliade han mig på ryggen, haha. Snällponny! Innan han gick ut fick han en morot, och han tackade genom att nysa mig i ansiktet, tack bebi! ♥
 
 
Världens snällaste ponny!
Och såhär hittar man honom i hagen sen, mindre snäll ponny... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0