Veckoplanering!

Söndag: (imorgon) Snobben vilar eftersom det ser ut att bli ruskväder.. OM nu väderprognosen stämmer.. Tråkigt eftersom jag skulle hoppträna, men det kommer fler gånger.. 
Måndag: Kanske hopptränar då om vädret tillåter, annars får vi se.
Tisdag: Om jag hopptränat dan innan så rider jag nog bara ut i skritt och lite trav, kravlöst.
Onsdag: Rider ut och KLÄTTRAR och nu jädrar ska jag göra det också.
Torsdag: Antingen så rider jag till ösby och har lite bommar och sådär. ELLER så rider jag ut. Beror på hur hårt han gick dagen innan.
Fredag: Snobben vilar. Åker upp och borstar och fixar det vanliga. 
Lördag: Badar om det är fint väder :) 
Söndag: Hopptränar om vädret tillåter. 

Det schemat ska jag försöka följa, haha. Får se om det ändras allting beror ju liksom på hur jag lägger upp allting dagen innan. Hoppas verkligen att jag kan bada med honom, skulle vara überkul! Skönt för honom också, med lite omväxling och att simma är ju jättebra! Första gången jag badar med häst isånnafall, iiih! 
B-ä-s-t-a-v-ä-n-n-e-n-i-v-ä-r-l-d-e-n-d-u-b-e-t-y-d-e-r-a-l--l-t-♥-

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart skaru bada isf??:)<3
Kram, jo juste, vi kan väl rida ut nån dag?? Jane står ju också i saladamm ,aldeless bortanför ösby:D
Kram:)

2012-08-18 @ 22:37:51
URL: http://nattstad.se/Alexandrab%C3%A4ck
Postat av: Stinaaa

ville bara meddela att jag ramlat av varje gång jag badat med häst :'''''''( hahahhaha skit läskigt om hästen är simglad och simmar rätt ut i vattnet och man flyter upp på ytan, tappar manen och släpas efter i tyglarna hahhaha så nice!!!! men var försiktig bara, han kan sjunka om du sitter på, så när han inte bottnar kanske du måste hoppa av och simma bredvid, inte alla hästar som klarar att simma med ryttare på ryggen.

men kul är det iallafall, haha ha så kul!!

2012-08-18 @ 23:10:45
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Isabel smsa 0730424853 :)

2012-08-18 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0