Veckans planer.

Onsdag (idag): Idag ska jag rida Zlatan. Jag ska ha en "bombana", alltså lägga ut en massa bomma som jag ska ta mig runt, ska tänka mycket på att ha en bra galopp osv, och om det går bra så ska jag också försöka få rätt galopp vid rätt ställen. :) Voltigeträning vid kl.6 sedan.
 
Torsdag: Vet inte vad jag ska göra, har bytt till pappa då så antagligen kommer jag att göra någonting ute i stallet med Gus & Buzzin. Vet inte om det är voltigeträning sen?
 
Fredag: Jag ska precis som torsdagen säkert göra någonting med hästarna. Ingen voltigeträning, så kanske vara med nån?? :)
 
Lördag: Rida Zlatan, har ingen aning om vad jag ska göra. Vi får se vad vädret tillåter! :)
 
Söndag: Då är det nog voltigeträning! Taggaa! Ska också säkert göra någonting med hästarna, om vädret tillåter och allt går bra så ska jag nog köra Gus. :)
 
 
Arkivbild från i sommras!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Söt blogg ni har, allt bra? :) kram

2012-08-08 @ 14:29:35
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0