Två voltigeträningar..

Tränade först med laget, det andra Juniorlaget + två till, haha måånga var det. Men det gick bra, vi körde på både Bella & Taizon, och jag överdrivet inte när jag säger att det känns som jag har fått en smäll på svanskotan för Taizons ryggrad är så vass..! Usch haha... Typ inget gick bra på Taizon, förutom upphoppen, man kommer upp så snabbt på han, men annars gick det inte så bra.. Framförallt inte svingarna, blää haha. :)
 
Bellas stå, avhopp och svingar för den delen gick jääättebra! Gav typ allt haha för jag saknat voltige så mycket osv.
 
Tränade sen med mina tränade, och jaa, gick väl bra? Tränade bara nya kürövningar på bock och bakotvolter på tjockmattan. Gick jäättebra på bakotvolterna, seriöst! Fast jag landade snett två gånger så jag kan nu typ inte stödja på högerfoten osv. Jag som skulle springa imårgon, men om det är ödet så, visst haha!
 
 
 
Jag bjuder på en bild på Taizon, han med ryggraden.. ;)
 
/ Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0