Tur jag har?!

Tänk sån tur jag har som har 3, otroligt fantastiska hästar runt om mig. Världens absolut finaste ponnysar, olika men jag älskar dom ändå!
 
 
Gus. Min bästa kompis, själsfrende, andra halva. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar den ponnyn. Mer än allt, han är och kommer alltid att vara number one! Charmigaste ponnyn jag mött, jag vet inte hur många hjärtan min bästis fått att smälta..? :')
 
 
 
 
Zlatan. En häst jag har gett mig faan på att knäcka. Haha! Vi har haft motgångar, fine, men efter regn kommer sol, och trots allt ligger ponnyn mig varmt om hjärtat..! Han är så fin och har inprincip hela livet framför sig, vill nu bara åka och pussa på honom haha, lilla Blatten..♥
 
 
 
Musse. Min solstråle som är posetiv till allt, offrar sig för allt och vill alltid att ryttaren ska ha det bra! Jag är så glad att fortfarande ha möjlighet att träffa min prins och då & då ställa upp någon klubbtävling. Min fina SM-ponny som jag inte skulle tacka nej till att ha som egen.
 
 
----------------
 
Kort har jag nu visat er dom 3 underbaraste ponnysarna, hur jävliga dom en kan vara så är dom fortfarande Gus, Zlatan & Musse och jag älskar dom verkligen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: teamgrys

Hej kika gärna in på våran blogg och lämna gärna någon kommentar! :) ♥

2012-08-03 @ 21:14:43
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0