Träning för Matilda

Tränade för Matilda idag. Vi började med lite dressyr som uppvärmning, sedan så började vi hoppa lite små gymnastik hinder. Jag litar verkligen på Snobben, han är grym! Gör alltid sitt bästa. 
-
I början var han lite ofokuserad, & fick för sig att det var jätteläskigt att gå ut i ett utav hörnen i paddocken. Eller han var inte rädd utan han fjantade sig bara för att se om han kunde komma undan arbetet. Men efter första galoppen blev det mycket bättre. 
-
Vi fick inget stopp alls idag, och endast 1 kråkhopp som var mitt fel att det blev eftersom jag inte drev tillräckligt. Men sista språnget kändes riktigt bra och jag är supernöjd över lilla Snobben.
-
Imorgon blir det uteritt i bara skritt och några få travsträckor. Skönt för honon! :) 
Jag kan aldrig sluta titta och beundras utav honom. Han är det käraste jag har ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda Björkström

Ni är så himla duktiga och ni kommer bara att bli bättre! :D

Svar: Åh tack! <3 :D
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-14 @ 16:13:34
URL: http://almasofiamatilda.blogg.se/
Postat av: Ida

Som du kanske sätt på min Facebook finns det ju bilder på han från ridlägret, du får ta dom om du vill ha dom haha :-) kanske inte är super fina men men :-)
Hihi känns konstigt att jag faktiskt ridit han oxå, verkligen en snäll kille!

2012-08-15 @ 00:25:21
URL: http://Idaawallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0