Tjollahopp!

Bilderna från BIS uppskattades, bästa läsisar!
-
Inget hästrelaterat idag heller. Så himla uttråkad. Längtar tills skolan börjar så att får in lite rutier igen. Kliva upp, gå till skolan, åka till stallet och ta hand om lillen. Jag saknar "sommarhäststiden" redan. Man hade alltid något att göra då. Höll man på och dö av tråkighet, åkte man iväg till ponnysarna.
Not anymore... 
-
I vilket fall som helst. Kommer tidsinställda idag! Vad vill ni höra om? Åsikt, H&D, deepshit - isånnafall om vad? Ska ni ha uppdatering får ni slita lite.. ;)
Tar mig ut på en springrunda med pappa snart så ni får vara snabba om ni ska få era önskemål uppfyllda. ;)
 
Jag saknar mitt lilla troll :( ♥

// Maddis! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hiss & Diss ! Videoblogg !

2012-08-14 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0