Tack till er!

 
Mamma & pappa, jag vet inte hur jag ska kunna tacka er..
Vilka som helst hade inte sjussat mig till Snobben 3 mil dit och hem 2 dagar i veckan.. 
Vilka som helst hade inte förlåtit mig än hur förjävlig jag varit mot er.. 
Vilka som helst hade inte köpt en ponny åt mig, bara sådär.. 

NI är NI och det är det som gör er så himla speciella. Jag älskar er så himla mycket! Världens bästa föreldrar, jag är så glad att ni finns.. Utan er är jag INGEN och skulle aldrig varit NÅGON. Ännu en gång, jag älskar er ♥
-
Sen vill jag tacka mina bästavänner.. Märta, Frida & Madde. Ni är så mycket mer än bara mina bästavänner för mig, ni är mina syskon, dem jag alltid har kul med.. Om ni bara visste! Ett liv utan er är ett liv utan sol, allt som ni gjort för mig..
 Jag är otacksam, och bortskämd och det är ingenting jag är stolt över. Men om man jämför mig ifrån när vi först lärde känna varandra så kan ni väl erkänna att jag blivit lite bättre iallafall? Allt har jag gjort för ER skull. Jag är så himla rädd om er. Mina änglar utan vingar ♥

Sen vill jag bara säga att jag är så otroligt glad över att jag träffat Dante & Snobben. Och jag vill säga tack till Matilda som gjort mig till en helt ny ryttare, gett mig ett nytt tänke och låtit mig hålla på så mycket med Snobben som jag faktiskt har fått. Och att ni frågade MIG och JAG och min familj ville köpa Snobben var det bästa som nånsin hänt mig, jag är så glad att det just är dig jag haft att göra med.. Du är så enkel att prata med, alltid..  
Samma sak med Malvis.. <3
-
Och innan jag avrundar detta inlägg så vill jag tacka SORF för en hel sommar med världens bästa tinkertjej, Ayla.. Och även om vi bråkade en hel del så tog ändå dem dagarna när vi var kompisar över.. När du kom i full galopp emot mig när jag ropade på dig, gnäggade när jag cyklade upp på grusplanen, när vi kom dundrandes i full galopp på raksträckor.. Du är världens finaste tjejponni.. I love you! 
-
Medans jag skriver detta inlägg rinner några tårar ner ifrån mina kinder. GLÄDJEtårar, att jag träffat just er. Ni alla betyder oerhört mycket för mig. Om ni bara visste, jag hoppas jag inte ställt till med besvär för er.. Det är inte det jag är ute efter, tvärtom! Ni är bäst! 

- Har ingen bild på mina föreldrar, och tror inte dem vill visa sig öppet.. Men ändå! -

Kommentarer
Postat av: Madde..

Åh, gumman! Älskar dig massor oxå! Pussisaar! <3 <3

Svar: Världens bästa Maddie <3
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-02 @ 13:27:14
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se
Postat av: Matilda

Det är bara kul att kunna hjälpa någon som är så tacksam för hjälpen! Du är en toppentjej Isabel!

2012-08-02 @ 21:44:52
URL: http://matildaabjorkstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag blir glad och rörd av vad du skriver min älskade dotter.

2012-08-04 @ 02:51:24
URL: http://www.aj-expresservice.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0