Stallet

Mamma och jag var uppe idag och torkade bänkar, städade ur min sadelkammare (och ja jag kommer att få en helt egen sadelkammare!!) och sopade stallet, samt spånade Snobben's box eftersom han kommer imorgon. Kan inte fatta det än, tänk att jag började med en provridning som detsutom gick skit to this? 
-
Iallafall dem hade bara en spånbal i stallet så Mickis skulle spåna på mera nu, så jag och mamma påbörjade bara lite granna. 
Jag och en annan tjej som heter Karin, (mammas elev) vi ska ha ett stall alldeles för oss själva. Och jag kommer ha sadelkammaren för mig själv, eftersom hon inte rider sin shettis då, haha.. Dock är sadelkammaren inte så stor men whatever det är en sadelkammare!!
Här är hans box - påbörjad. Ser pytte liten ut, haha.. Men den är lagom :) 
Spolspilltan
Min sadelkammare. Snobbens mat + hinkar ska inte stå där dock och slang-grejen ska ut och lika så sadeln som hänger där.
Lite utav stallet
Snobbens hinkar, hihi!
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Isabel, min facebook har blivit hackad och borttagen D':

Svar: va? :'o därför vi inte hörs av!!
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-12 @ 07:41:09
URL: http://vanillaponys.blogg.se
Postat av: Ema :>

Ja :( men jag ska starta en ny snart.. när jag orkar haha D:
Fint stall btw!!

Svar: hahahahaha, taaack! ;)
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-12 @ 09:11:16
URL: http://vanillaponys.blogg.se
Postat av: Ema :>

Lyx med egen sadelkammare ju! :D

2012-08-12 @ 10:51:19
URL: http://vanillaponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0