Sommarens sista dag...

Om jag tänker tillbaks till sommarens minnen, fattar jag nog lite hur underbart mitt sommarlov har varit. Jag har haft Musse  en hel sommar, och tro mig, sommaren hade inte vart lika underbar om det inte var den frenetiska, pigga lilla ponnyn som inte kan stå still. Min sommar hade inte vart lika underbar om den inte delats med mina tre bästa vänner. Alla bråkar, även vi, det har vart tjafsigt & bökit, men det har ändå vart vi, Frida, Isabel, Madde & Märta. Det har vart vi fyra som flamsat runt på hästryggarna och levt livet, tillsammans.
 
Jag kommer alltid minnas alla mina & Fridas galoppracar, alla våra galoppsträckor över huvud taget, när vi stod upp i lätt sits och skrek som indianer osv.
 
Jag kommer alltid minnas mina & Maddes mysiga ridturer när vi galopperade omkring på ängar, och snackade om allt.
 
Jag kommer alltid minnas mina & Isabels få ridturer tillsammans, men hur kul vi hade då, vi red i regn & åska, men ändå med ett leénde på läpparna.
 
 
Jag kommer alltid minnas våra hopp-pass, och dom gångerna vi red tillsammans över huvud taget, vi fyra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kommer aldrig att glömma sommaren 2012..!
 
Nu taggar vi sommar 2013, och hoppas att det blir lika underbart!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0