Snart åker jag! *HAPPYFACE*

Packat klart och nu återstår det bara att vänta... Det tråkigaste helt klart! Klockan 3 ska vi vara där, väntar väl in F så går vi till stugorna, packar upp och så blir det väl rundtur i stallet m.m.. Sen så är det dax att bestämma hästar. Jag står kvar vid min finfina Ametyst som jag hade förra året.
-
Ametyst är en storhäst. Världens snällaste att sköta, men något het när man galopperar, och när man hoppar.. Och det var inte bara en gång jag höll på att flyga av förra året. Vet att det är en som flög av och bröt armen på honom och suuuper många i grällsta dagboken som skrivit att dem ramlat av honom. Men han går förövrigt som en klocka och är cool lugn. 
-
Tar med mig iphonen och mobilbloggar imellan åt + att jag gjort tidsinställda. Hoppas att lilla Märtis och Madde håller updaten som vanligt annars.. 

Tänkte att jag skriver en packinings-lista också, mest för min egen skull.. 

♥ 2 par ridbyxor
♥ Ridstrumpor (flera par) 
♥ Ett par jodpurs & ett par ridstövlar
♥ Regnjacka
♥ Långärmade + kortärmade ridtröjor
♥ Ridhjälm och väst
♥ Två stallvästar
♥ Ryktlåda och pälsglans
♥ Mjukisar och tjocktröjor
♥ Sovkläder
♥ Täcke och kudde
♥ Jeans och "vanliga" kläder
♥ Handduk,borste, tandborste, ansiktsvatten, schampoo och balsam m.m..
♥ Converse och foppatofflor
♥ Kameraladdare, iphoneladdare + mobil och kamera
Min & min syrras packning, GRC HERE WE COME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0