Skvallerbloggar

Jag måste bara få säga vad jag tycker. Jag har tänkt på dethär väldigt länge. Det tråkigaste jag vet är snälla skvallerbloggar. Det är så otroligt tråkigt att se vad alla bloggare gör, har på sig och allt det där. 
 
T.ex såhär "kan" det stå:
"Nellie kom felfri i blablabla och hon hade sin fina röda outfit och så har hon nya benskydd och dom kan ni hitta på (www.blabla.se)

så tycker jag att en rolig skvaller blogg ska skriva såhär:
Nellie kom felfri i blablabla med hon hade en röd outfit som inte alls matchar! shabraket är rödare än luvan och tröjan, STOR miss av nellie när hon tävlar en sån stor tävling. Och så har hon nya benskydd inte dom snyggaste om ni frågar mer och så sitter dom alldeles för långt upp. Nu får nellie skärpa sig!
 
hahaha typ så inte för det stått så nån stans men så borde det vara. Och inget taskigt mot nellie bara en exempel.
 
hur tycker ni en bra skvallerblogg är?
 
(gammalheader) 
 
/frida

Kommentarer
Postat av: amanda

Håller med !

2012-08-13 @ 21:25:19
Postat av: Anonym

Håller med! haru några tips på "dumma" bloggar ? Isf länka på bloggen :) Kram

2012-08-13 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0