Mamma tog Snobben..

.. för att jag kom hem så sent. Lika bra det, så han slapp stå ute så sent med alla bromsar,mygg osv.
-
Han hade blivit rädd för en anka tydligen och blivit lite jobbig. Men annars hade det gått jättebra. Han hade vart pigg och glad. Hon körde lite galoppintervaller och sådär. Konditionstränade.
 Imorgon står hoppning på schemat för min del. Saknar redan min Snobbebus.
-
Hade det toppenroligt i lasjö. Men skriver mer om det sen, med bilder och såååå :)

Imorgon på hoppningen tänker jag fokusera på att lägga honom rätt, komma i ett bra tempo och träna på att svänga men ändå behålla farten. Tror det kommer gå jättebra, sitter ju på bästahästen så.
Lite fult ritat, men whatever. Det är alltså 2 kombinationer först sen ska jag svänga upp (hålla igång i galopp) och hoppa ett rätupstående.
 

Kommentarer
Postat av: johanna

ahahahah förlåt men "han hade blivit rädd för en anka" ahaha asså låter så sjukt roligt, men min humor är dock ganska torr..

2012-08-20 @ 23:03:17
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0