Kollar runt lite..

Hejsan! Just nu sitter jag här hos Isabel & kollar runt lite på olika hemsidor där man kan hyra häst. Är så ruskit sugen på att hyra 1år eller så. Jag vill och har nog aldrig velat ha en helt egen häst då jag har så mycket annat för mig, och dessutom vill jag åka utomlands efter skolan osv. 1år blir perfekt!
 
Har ni några tips på bra hyrsidor typ? :) Vill helst hitta något ställe som man kan hyra året runt, alltså även sommaren, då det är den årstiden det är som roligast typ! Jag har inte ens pratat med mina föräldrar (och dom kommer säkert säga NEJ) men hoppas såklart att allt går vägen.
 
 
En gammal bild på bästa..
 
// Märta

Kommentarer
Postat av: Alva Wallberg

jag vet 2 :) skriver på fb!

2012-08-14 @ 11:06:15
URL: http://opaline.blogg.se
Postat av: Amanda

Grällsta ridcenter !

2012-08-14 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0