Jag är lycklig!

Hejsan! Jag har idag vart hos bästa Isabel! Fotade ju henne & Snobben både igår & idag, fina dom! Jag åkte iallfall hem, och då hade tydligen pappa låtit hästarna stå inne hela natten, jag som hoppades på att slippa mocka ahah.. Men jaja, har ändå massa att ta in i mitt huvud, kan fundera på det medans jag mockar skit och fixar allt som ska fixas..!
 
Jag har redan pratat med mamma ang.egen häst/foderhäst!.Om detta funkar, så kan jag inte bli så mycket lyckligare..! Jag kan nu säga att det är en speciell häst, som alltid legat mig varmt om hjärtat, vi har en hel del minnen, h*n & jag.♥
 
 
Troololo, nu ska jag skutta ner till stallet och göra det vanliga! Vad mer vill ni läsa om föresten?
 
Hejdå! :D
 
 
Haha bild från igår när jag fotade Isabel! Jag sa ju att jag gjorde illa min fot på voltigeträningen, har bandage så bara min foppa passar! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pelin Haci

Kan inte du o Gus photoshotta (elr vad det heter) ? :)

Svar: Visst kan jag det, men då måste jag hitta fotograf, och massa mer osv.. :) Kan försöka fixa det iallafall!
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-14 @ 18:00:59
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se
Postat av: johanna

är det Gus eller musse? ;) :) Eller ja musse är väl ny på sorf, men gus? :D

2012-08-14 @ 22:19:18
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0