Inte så mycketuppdatering..

VI VET! Men Isabel & Frida är på Grällsta, Madde vet jag inte vart hon är, och mitt blogg.se är jättekonstigt, så allt tar jättelång tid. Dessutom vet jag inte vad jag ska blogga om, tiiipsa?!! Ikväll ska jag iväg till en kompis, så uppdatering från min sida kan ni glömma hehe..
 
Eller jo, om ni har tur, och om jag hinner kan jag göra lite tidsinställda. Jag har hittat en massa klipp och bilder från sista ridturen, alltså när jag, Madde, Isabel & Frida red runt gärnderna, för sista gånger. Det kan jag visa er :)
 
Blogg.se dampar fortfarande, så heejjs! //Märta

Kommentarer
Postat av: Amanda

Videoblogg, Rundvandring i stallet :)

2012-08-10 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0