Hittat!

Packade & städade mitt rum på knappa 2 timmar, inte illa pinkat med tanke på hur stökigt mitt rum var, jag dammade av + damsugade samt smörjde stövlar och hela kitet. Stolt över mig själv! hahah... Om 2 timmar så åker jag in till stan och möter mina brudar! Vi ska käka ute på nån resturang eller något, mys!
Sover kvar där och kommer hem imorgon. Dagen imorgon kommer spenderas åt att packa det sista och göra tidsinställda, snäll som jag är!
-
Vad betyder rubriken då? Jo, jag hittade min plånbok med 300 kronor i = lycklig sen så hittade jag ett paket oöppnade silikonsnoddar, och ett paket oöppnat det med, med sporrar och sporr-remmar OCH på det ett bonuskort ifrån hööks. Glad tjej! :) 
Lite bilder ifrån "skit" jobbet, hihihi.. Aja måste man så måste man! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sory för det där om att du bloggade sämst och med sämst bilder men nufår det nog akta sig för nu bloggar du nästan bäst ! Goo girl :) Kram

2012-08-03 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0