Hiss&Diss..

Älskar att hissa/dissa schabrak, så det får bli lite sånt! 
-
HISS for real! : DÖ, vad jag vill ha er! MUMS! Alla samma märka, guess whot - John Whitaker. Vad annars liksom? Englands schabraket är den mumsigaste! Alla tre ser så himla stilrena ut, enkla liksom. Men ändå PAOW i dom, lite skojigt. 
Men fina som bara den, något jag skulle kunna införskaffa mig om jag hade lite mer nytta av dom! :)
 

Stenhård DISS! : GlenGordon... One Word - USCH! Loggan ser ut som om något frivilligt dagisbarn ritat den för det första.a ALLA deras schabrak ser så himla "platta" ut på nått sett. Och nej, det är inte vinklen. Aja, i vilket fall. Urfula schabrak, då köper jag hellre något fult rosa/grönt/blått schabrak. 
Eller nej, ångra mig, då tar jag heller GlenGordon, men skitsamma! Riktigt fula, enligt mig! 
//Maddis! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja gillar GG schabraken, har de i mitten med luva å de ä faktiskt skita snygg på Jane:D Men alla tycker olika :D
Kram på dig:)

2012-08-12 @ 22:58:39
URL: http://nattstad.se/Alexandrab%C3%A4ck
Postat av: johanna

GG är skiit snygga :D har ett och är fruktansvärt nöjd :) så stilrena, älskar loggan och as bra passform haha

2012-08-12 @ 23:21:08
URL: http://johannahedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0