Hemma igen!

Hejsan svejsan! Hemma igen & vi tar nya tag igen! ;) 
-

Märtis har varit jätte duktig och bloggat SJÄLV. Frida gjorde inga tidsinställda och Madde har inte bloggat så det kanske sätt lite tomt ut, men nu ska vi iallafall jag och Märtis försöka komma igång igen. 
-
Jag iallafall hade finaste Ametyst på lägret. Gick mycket bakåt för oss men vi hade några bra pass och dem tog över, självklart. Vi fick ett rätt dåligt slut, men skitsamma! Det var jag som klantade mig och vips så hoppade jag hela avslutnings-banan utan stigbyglar. Men det gick bra det med :) 
-
Var inte långt ifrån tårar när jag hoppade av efter det ridpasset, men jag svalde tårarna och tog av sadeln och skrittade till hagen istället. När jag sa hejdå så var det inte alls lika jobbigt som förra året. För grällsta ger hästarna ett sjuuukt bra hem, det är lugnt i stallen, dem varierar mellan uteritt, hoppning, dressyr och hästarna står i bra hagar. Han har det toppen, och det vet jag. 
Bild från idag, UTAN stigbyglar, haha.. Herregud! Tur han är snäll iallafall...
 
 -----------------------
Kommer verkligen att sakna allt, vänner, hästar & framför allt - Min fina Ametyst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0