Hej på er!

 
Vet inte vad som hänt, måste drömt nån glädjefylld dröm inatt eller nått. Är så himla glad och har ingen aning om varför. Är glad för Isabels skull, ni kommer få det jättebra! ÄR glad att skolan snart börjar. Är så otroligt sugen på att träffa Buzzin igen. Och alla fina vänner i lilla Sala. Men framför allt, att få träffa skruttisen på sorf.. Och Bobby? Bara slog mig imårse att typ - "Shit vad jag saknar Bebbo!?". Aja, skitsamma! :)
-
Det kommer några tidsinställda under dagen. Ska snart ut och springa med pappa så fort han kommer hem från jobbet, så det kommer inte bli någon bloggning annars.. Jag gör ett par stycken, säger inte om vad! (Vet inte om vad än).. Men jag hör av mig, hejs!!
 
Det har gått mer än ett år nu.. Och jag drömmer fortfarande om att du ska komma tillbaka. ♥
 
// Madde

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Han kommer aldrig tillbaka, han stannar här hihi :3
Nejmen han trivs som privat tävlingsponny, och inte på ridskola, rätt enkelt ;)

2012-08-13 @ 15:25:25
URL: http://vanillaponys.blogg.se
Postat av: Ema :>

Nej jag skojade, men han trivdes inte på ridskolan, och då är det bäst för honom att vara privatponny :)!

2012-08-13 @ 18:13:19
URL: http://vanillaponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0