Han höjde sig.

Zlatan har fått mitt självförtroende att sjunka vääldigt mycket. Och det kan han inte ta tillbaks. Jag är osäkrare i ridning & hantering nu p.ga Zlatan, tyvärr.
 
Men igår höjde han sig. Igår visade han för mig att han också har bra sidor, även om dom inte visas ofta. Och det är jättekul! Nu vill jag försöka den sista tiden att vi börjar om från 0. Vi glömmer allt dåligt, och försöker fixa detta nu. Klara oss upp för den höga uppförsbacken, och bara ha kul den sista tiden.♥
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

braa inställning :) kommer nog bli bra♥

2012-08-19 @ 15:50:47
URL: http://johannahedqvist.blogg.se
Postat av: Alexandra

sv, jaha?? När jag läste stog de att han inte gjorde de?? Kan ha läst fel men ajah, hade för mig att casall inte gjorde de??:)
Kram:)

Svar: Haha aja, skit samma vad som stod! Kraam! :)
salaryttarnaaa.blogg.se

2012-08-19 @ 21:49:20
URL: http://nattstad.se/Alexandrab%C3%A4ck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0