Godmorgon!

Blir ett inlägg bara för att. Mamma åker strax ivägen till Snobben som ska få sig en tur i skogen på en , en och en halv timme. Skönt för honom att få komma ut lite. 
-
Iallafall, eftersom mamma tar Snobben idag så har jag lite saker "att göra". Jag ska till frisören, därefter till SORF och rida lilla Ayla. Inte varit på SORF nu på jääättelänge känns det som. Skönt! Har verkligen suktat efter en paus ifrån det stället, men nu så saknar jag det lite istället, konstigt detdär. 
Ser ni hur ren & fin hon var? Fina Ayli ♥
-
Efter det så åker jag hem, tar en LÅNGdusch & bara tar det lugnt. Ska se skräckis och äta gott, 
Aja, ska dra nu! Eller börja knåpa på ett nytt inlägg... Malva kommer ju vid 12 så isånnafall får jag skynda mig!! :) 
 

Kommentarer
Postat av: VILMA

sv till Märta: Tack så mycket! Det betyder berkligen ♥

2012-08-17 @ 10:32:00
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se
Postat av: VILMA

Märta: Nu är svaren från frågestunden uppe!

2012-08-17 @ 10:46:06
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0